snälla ...

Jag vet att jag sabba allt men jag behöver dig . Vi har varit vänner sen typ 100 års sen & det SKA fortsätta så som det va mellan oss ! Snälla Bella förlåt mig ... ? hoppas du nu läser detta för jag mår nt bra utan dig ! vi stöttar varandra & hjälper varandra när det är svårt ...  snälla snälla !!   nähh nu kom tårarna :``(    jag gör nästan vad som helst för att vi ska bli bff igen snälla      Bella Pettersson ,  snälla förlåt mig det jag gjorde va dumt och jag ångrar mig sjukt mkt   

Kommentarer
Postat av: bella

klart att jag förlåter dig bästa vän <3

kände på första lektionen, du hade min penna, stiftet tog slut, jag måste ge dig ett. & jag tog sats, jag mådde as illa innan vi fick gå in i klassrummet.. <3

2012-05-12 @ 20:38:06
URL: http://jumpinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0