i hate U , du förstörde mitt liv ..

kom precis hem från stallet ! cyklade i spöregn .. lite svårt att se vart man ska ! jag undrar en sak : finns det riktiga vänner ? inte hos mig iallafall .. ska nog skita i allt , bara göra allt på mit sätt ! ska bli skönt på dalbo när man kan börja om på nytt . ska sätta punkt för detta livet och börja ett nytt på ett bättre sätt ! skaffa bättre vänner som man kan lita på som inte är så negativa om man gör något konstigt som DU gör och du vet vem du är . det va bara det jag ville säga och jag kan inte riktigt bestämma vem/vilka som är bäst ? Justin bieber eller One direction ? älskar båda <33

Kommentarer
Postat av: Ronja

One direction såklart ;)) <3

Svar: aaa men JB är ju också bra <33
majaniklassonsliv.blogg.se

2012-07-02 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0